miércoles, 5 de mayo de 2010

Una pregunta!

Bé, ja us vaig dir en el post passat que m'havia agenciat un orchid cottage, la cosa es que m'han enviat les despeses d'enviament i mare meva! Em surten igual que la casa!!

La meva pregunta és: On dimonis compreu cases vosaltres? perquè a Amazon les que hi venen no envien fora d'Estats Units, i a les dues tendes de Barcelona que conec et costen un ull a la cara. Què feu vosaltres? On compreu cases? o les feu vosaltres?
___________

Bueno, como ya os comenté me he pedido un Orchid Cottage, pero los gastos de envio son casi iguales a lo que cuesta la casa! mi pregunta es dónde compráis vosotros? En amazon hay algunos vendedores, pero no sirven a España, lo mismo en algunas webs que he visto... Y aquí en Barcelona conozco dos tiendas pero las tienen super caras... Alguna idea?

Graciaaaas!!

10 comentarios:

  1. Hola, yo suelo comprar cosas a Eurominis o en la juguetería Poly, no sé si tendrás alguna cerca pero hacen muchas ofertas buenas...SAludos

    ResponderEliminar
  2. Mmmm voy a buscar a ver, muchisimas gracias Paky!!

    ResponderEliminar
  3. Te raó la Paky.
    Jo tinc una americana (l'única que tinc de fet) però me la va portar una noia d'Anglaterra a Espanya a la seva maleta. Pesen força i per això les despeses d'enviament son tan cares que no es poden demanar.
    Les americanes son cases obertes per darrera i en cambi les Europees son tancades i s'obren per la façana.
    Prova a llocs com http://www.tiendadecasitas.com/casas-de-munecas.php
    a veure que costa enviarlas.

    També moltíssima gent se les fan ells.
    A veure com va.
    Un petó

    Eva

    ResponderEliminar
  4. Doncs si, crec q la propera ja em tiro a la piscina i intentaré muntar-m'ho jo...
    Gràcies per la web, la coneixia però no havia vist cap que m'anés bé pel que tinc al cap.
    Moltes gràcies per la contestació!

    ResponderEliminar
  5. Como dice Paky en Poly puedes encontrar cosas muy bien de precio, yo tambien he comprado en la tienda de Tus miniaturas que te ha dicho Eva, pero puedes encontrar tambien cosas muy bien de precio en las tiendas de hobby que suelen haber en los centros comerciales, o bien coger planos y hacertela tu misma yo la que estoy ahora la he hecho asi. Aunque empece haciendo casas de colecciones, poco a poco vas aprendiendo cosas y te sueltas. Espero haberte ayudado. Besos. Yolanda.

    ResponderEliminar
  6. Gracias Yolanda, es lo que haré a ver si cuando tenga vacaciones me paseo por el centro.
    Y a ver si me animo a hacerlas yo XDD

    ResponderEliminar
  7. Si vols alguna caseta amb cara i ulls, (les barates son de fusta molt dolenta) et recomano que vaigis a la Fira de Londres els propers dissabte 15 i diumenge 16 i la compris en Kit a Sid Cooke per exemple... que son facils de muntar encara que pesan una mica perque son de DM. Hi ha un'altre artesà molt bó que treballa amb contraplacat pero ara no recordo el nom.
    També pots encarregar-li a aquesta noia de Tenerife:
    http://miniplanoscris.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Moltes gràcies Maria! vaig a investigar això de la Fira de Londres i em miraré bé la web!!
    Gràcies :)

    ResponderEliminar
  9. Jo la vaig comprar a Muñecas Ananda de BArcelona, em va sembla bé el preu que vaig pagar per la meva, depen del model que vulguis esclar, pots anar consultant ofertes, no puc ajudar gaire amb aquest tema. Un petò

    ResponderEliminar
  10. Gràcies Gemma, miraré on para i li faré una visita a veure que veig! Merci!!

    ResponderEliminar